بسیاری از مشتریان به جای فروشگاه شما در اینترنت دنبال خدمات شما هستند و دنبال مشخصات و خرید هستند . سفارش ساخت یک شعبه کامل برای شما از همین صفحه امکان پذیر است.

فایده ها

  • تاسیس شعبه الکترونیک (شعبه دوم)
  • فروش بیشتر با جذب مخاطب بیشتر
  • نمایشگاه دائمی از خدمات و محصولات
  • معرفی کامل محصولات(کاتالوگ جامع)
  • دسته بندی صحیح و آسان برای راهنمایی و انتخاب مشتری
  • ویترین شیک برای معرفی محصولات یا خدمات برتر
  • امکان مقایسه محصولات در یک نگاه
  • امکان عضوگیری، خبرنامه، پیامک
  • فرم های گوناگون مانند استخدام، نظر سنجی و ...
  • قابلیت اتصال به بانک برای پرداخت اینترنتی
  • و بسیاری خدمات دیگر برای معرفی و فروش مشتریان

مراحل کار

  • فرم یک(شامل نام، نام خانوادگی و شماره تماس)
  • تعیین طرح
  • هماهنگی با شما
  • فرم اطلاعات(برای نام دامنه، اطلاعات و محصولات)
  • پایان
همیشه امکان ویرایش، اضافه کردن، حذف یا تغییر کلیه محتوا وجود دارد

هزینه ها

  • رایگان
    • امکان نمایش اطلاعات و فروش محصول
    • بدون دامنه اختصاصی
    • عدم قابلیت اتصال به بانک
  • هزینه ۹۵۰ هزار تومان
    • یک وبسایت حرفه ای، فروشگاهی کامل بهمراه پشتیبانی و قابلیت توسعه

نرم افزار مدیریت

به مدت محدود این نرم افزار با ۳۰٪ تخفیف ارائه میشود.

یک نرم افزار خوب

سی آر ام روش بسیار بهتری برای مدیریت و نظارت هر سازمان کوچک یا بزرگی است. در بیشتر مجموعه ها، بطور سنتی تنها راه نظارت بر عملکرد افراد دوربین مداربسته و نظارت معمول در میزان انجام امور است که دارای دو عیب میباشد : اول اینکه نظارت دایمی نیست(گذرا، ناپایدار و غیر همیشگی) و دوم اینکه فعالیتها با هیچ واحدی اندازه گیری نمیشود و تنها ما بر بازار و شرایط حاکم تکیه داریم. اما میتوان کارها را بصورت دلخواه ثبت و اندازه گیری کرد و در دسته بندی های صحیح میزان پیشرفت جمعی یا تکی را مشاهده نمود و با یک نگاه بهتر برنامه ریزی کرد و اوقات را بهینه نمود. در سی آر ام همه اطلاعات با روشی آسان و دلخواه ثبت می شود و مدیر کل(ضمن اینکه خود دسترسی نامحدود و کاملی به اطلاعات و فعالیتهای انحام شده و پیش رو دارد) یا مدیر هر بخش با دسترسی های لازم و با سیاست موردنظر، قسمت ها و اطلاعات مربوط را برای زیر دستی هایش قابل دسترسی میکند. این اطلاعات شامل ;همه چیز ; میشود و فرمها کاملا قابلیت شخصی سازی بصورت مطلوب هر مجموعه ای را دارند. این سیستم را میتوان با نرم فزارهای حسابداری مشابه سازی نمود که با ثبت اطلاعات، تاریخچه مالی بصورت کامل ثبت میشود و بعد از بکارگیری نرم افزار حسابداری تصور فعالیت بدون آن مشکل خواهد بود.همین امر را میتوان برای امور کارمندی مانند بازاریابی در نظر گرفت.

حل بسیاری از نیازها، آرزوها و مشکلات مدیران

آرزوی هر مدیر انجام خودکار فعالیتها بدون پیگیری ونظارت مداوم وی است تا او بنواتد اولا راحتتر و با فشار کمتر فعالیت کند و دوم اینکه به فکر توسعه با روش های گوناگون خود باشد.همچنین برای وی مهمترین چیز دید ۳۶۰ درجه ای نسبت به تمامی امور مربوط به مجموعه است. همچنین وی می خواهد خیلی راحت بیاد بیاورد غیر از امروز در هفته - ماه و سال چه گذشته است.
تصور کنید که : همه امور بصورت خودکار انجام شود و هر فرد یا تیمی بصورت شفاف، ضمن مشاهده خودش، مسئولیت کارهای خود را دارد. همچنین بدانید تک تک افراد سازمان(از ابتدا تا امروز و در روز - هفته-ماه-سال) چه کارهایی و به چه میزان و کیفیتی امور را انجام داده اند و این اطلاعات را برای هر کس یا بطور کلی روی نمودار های مختلف مشاهده کنید.بدین ترتیب میتوانید ضمن مقایسه افراد سازمان با یکدیگر(و در صورت لزوم آگاه سازی خود آنها با دادن دسترسی لازم) بهتر برنامه ریزی نمود. از تکرار مجدد بسیاری از اشتباهات جلوگیری نمود و انگیزه ها را بالا برد.
(منبع متن زیر : بلاگ مقالات CRM)
همچنین علامتهایی وجود دارند که تقریبا به صورت گویا به ما میگویند که باید روش های بهتری در پی گرفت :
۱− تیم به منبع اطلاعاتی یکتایی دسترسی ندارد. در شرایطی که اطلاعات بعضی از مشتریان خود را در اکسل و اطلاعات یکسری دیگر را در برگه هایی وارد کرده اید که گم شده اند، اعضای تیم نمی توانند دید واحدی از مشتریان داشته باشند. اگر داده های مشتریان خود را در یک مکان مشخص ذخیره نکنید، در واقع دارید دید خود را از چگونگی ارتباط مشتریان با کسب و کار و پرسنل محدود می کنید.
۲− فعالیت های تیم فروش شفافیت ندارد. فعالیت های کارمندان فروش شفافیت نداشته و کارمندان پاسخگو نیستند. مدیر شرکت نیاز دارد در مورد فرصت ها و قراردادهایی که تیم فروش در حال کار بر روی آن ها می باشند اطلاعات بیشتری داشته باشد، اطلاعاتی از قبیل اینکه هر فرد با چه مخاطبین یا مشتریانی در تماس است، ارزش بالقوه یک قرارداد چقدر است، کدامیک از شرکت های رقیب به دنبال این مشتری هستند، این معامله در چه مرحله ای قرار دارد و غیره.
۳− گزارش دهی و تحلیل، طاقت فرسا و زمانبر است. مدیر مایل است که هر ماه گزارشی از تیم فروش خود را دیده و پیشرفت آن ها را بسنجد. اما تهیه و مدیریت این گزارش ها برای تیم فروش بسیار طاقت فرساست.
۴− سازمان در حال از دست دادن داده می باشد. پیگیری مشتریان و چشم اندازها برای مدیر سخت است. تیم فروش همیشه جزئیات مهم را به مدیریت منتقل نمی کند و بدین ترتیب جزئیات حیاتی گم می شوند. همچنین وقتی کارمندی شرکت را ترک می کند، با ترک وی، داده های زیادی نیز برای همیشه از شرکت خارج شده و از دست می روند.
۵− امکان دسترسی از راه دور به اطلاعات وجود ندارد. نمایندگان فروش شرکت به طور مکرر، در خارج از شرکت، با مشتریان بالقوه دیدار کرده و اطلاعات ارزشمند جدیدی را به دست می آورند. مشکل این است که همه این داده های جدید به صورت دستی روی کاغذ نوشته شده یا بر روی فایل در کامپیوترهای شخصی ذخیره می شوند. بنابراین نمی توان به روشی سریع و آسان، اطلاعات را ذخیره سازی کرده و فوراً آن را با همه اعضای تیم به اشتراک گذاشت.
۶− شیوه برخورد شرکت با همه مشتریان یکسان است. شرکت با مشتریان خود، متناسب با ارزش آن ها برخورد نمی کند. به این معنا که شرکت برای مشتریان مختلف در صنایع و مناطق جغرافیایی متفاوت، پیام ها و پیشنهادهای یکسانی ارسال کرده و در کل با همه مشتریان خود به یک شیوه واحد رفتار می کند. سیستم CRM این قابلیت را فراهم می کند که الگوهایی را در مشتریان خود شناسایی کنید که برای کسب و کارتان بسیار ارزشمند هستند. همچنین با استفاده از آن می توانید مشتریان خود را بر اساس صنعت و منطقه جغرافیایی دسته بندی کرده و با هر گروه به شیوه ای متفاوت برخورد کنید.
۷− شرکت برای رشد سریع، برنامه ای ندارد. اگر امسال، شرکت به سرعت رشد کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا مطمئنید که فرآیندهای کنونی نیز قابلیت رشد و توسعه پذیری دارند؟ اگر قصد دارید رشد کنید و می خواهید همزمان با رشد و توسعه، کارایی بالایی نیز داشته باشید، باید به فکر استقرار سیستم ارتباط با مشتری باشید.
اگر در سازمان خود یکی از این علائم را مشاهده کردید نا امید نشوید. این جا دقیقاٌ همان جایی است که باید به فکر استفاده از سیستم CRM بیفتید. سیستم CRM به شما امکان می دهد که فعالیت های تیم فروش را با شفافیت دنبال کرده، امکان ارائه گزارش پیشرفت را فراهم کرده و مشارکت بین افراد تیم را تسهیل می کند. به عبارت بهتر، هر آن چه که برای قدم گذاشتن در یک کسب و کار موفق را نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد داد.

پیشرفت، توسعه

  • بازاریابی قویتر و بهتر
  • ثبت اطلاعات توسط بازاریابان که ضمن دسترسی به میزان بازاریابی انجام شده با جدا شده وی اطلاعات باقی می ماند
  • بازاریابان سابقه مخاطبین را می دانند
  • دسته بندی صحیح اطلاعات و مخاطبین
  • گذارش گیری هفتگی، ماهانه و سالانه
  • تعریف و ثبت فرصتها، نقل قول ها، اسناد
  • تعریف دفترچه قیمت
  • دفترچه یادداشت اینترنتی

بهره وری بیشتر

اگر افراد هر مجموعه ای ضمن انجام امور محوله آنها را در یک نرم افزار مرکزی ثبت کنند آنگاه :
  • چیزی فراموش نمیشود
  • با ثبت فعالیهتای آینده در تقویم نرم افزار در تاریخ مورد نظر وی را آگاه میکند تا چیزی از یاد نرود.
  • هر فرد میزان فعالیت خود را میبیند
  • افراد سابقه مخاطبین خود را میدانند
  • رابطه درون سازمانی بدون تداخل صورت میگیرد
  • با تعریف و دسته بندی صحیح مشتریان، سازما نها، مخاطبین، پروژه ها، فرصت ها، اسناد، نقل قول ها،، محصولات، خدمات، همکاران، رقیبان و ... و مشاهده گذشته رابطه ای که با هر یک داشته اند هر فرد میتواند با خلاقیت فردی بهتر فعالیت کند
  • مدیران میانی میتوانند امور را بصورت مکتوب برای زیر دستان ارجا دهند و یا برنامه ریزی کنند.
  • مکاتبات و تفویض امور در سازمان مکتوب انجام میشود.
  • گذارش دهی افراد بصورت خودکار میباشد
  • پیشنهادات، سوالات و انتقادات برای مدیران ثبت میشود

خیلی بیشتر میتوان کار کرد :

  • تعریف میزان سطح دسترسی : مدیر به صورت کامل و جزئی تعیین میکند که هر فرد چگونه و به چه قسمتها و اطلاعاتی دسترسی داشته باشد.
  • با ثبت فعالیهتای آینده در تقویم نرم افزار در تاریخ مورد نظر وی را آگاه میکند تا چیزی از یاد نرود.
  • پروفایل شخصی : هر فرد محیط خود را دارد که در آن قسمت ها و اطلاعاتی که مجوز برای وی صادر شده میبیند و همچنین اموری که به وی ارجا شده یا خود در تقویم سر رسید زده مشاهده میکند
  • خبر رسانی کامل با ایمیل و پیامک در دسر رسید ها
  • نرم افزار انبار داری کامل : تعریف محصولات یا خدمات ضمن تعریف سیاست فروش کالا
  • امکان تعریف دفترچه قیمت(دفترچه قیمت برای فروش تکی یا تعدادی یا جدولی و ...)
  • گذارشات نموداری یا جدولی مفصل
  • امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور برای قسمت تیم فروش
  • امکان تعریف ایمیل برای هر فرد برای استفاده درون سازمانی خودش، بطوریکه مدیر دسترسی به کل آنها داشته باشد
  • امکان تعریف و پیگیری کمپین تبلیغاتی
  • امکان تعریف پروژه درون سازمانی
  • امکان ثبت همه اسناد سازمان و ....

تا اطلاع ثانوی لطفا تماس بگیرید

تا اطلاع ثانوی لطفا تماس بگیرید

کاتالوگ اندرویدی

کاتالوگ پویا، همیشگی و همیشه همراه

حسن کاتالوگ اندرویدی نسبت با سایر کاتالوگ ها

  • قیمت پایین
  • قابل ویرایش
  • قابلیت تکثیر بیشمار
  • پخش و ارسال راحت و سریع
  • ارائه و معرفی به عموم در نمایشگاهها
  • امکان قراردادن بی شمار کالا همراه با فیلم-عکس -متن

بزودی قرار داده می شود

لطفا تماس بگیرید

اپلیکیش اندروید میز کار نسخه 1
دریافت کنید

بهترین روش های استفاده از پیامک

روش هایی برای ترغیب مشتریان در تعامل، وفاداری ، پیگیری و خرید

فهمیدن نظرات مشتریان - ارائه کارت تخفیف

هر کسی دوست دارد تا نظر ارباب رجوع خود را بداند تا با داشتن همه نظرات کار خود را بهبود دهد. میتوان با قرار دادن یک بن تخفیف در پاسخ مشتریانی که در نظرسنجی شرکت میکنند ضمن تشویق آنها به شرکت در نظرسنحی آنها را به خرید نیز تشویق نمود و نیز با بدست آوردن اطلاعات آناه در مواقع خاص با آنها در تماس بود. این نظر سنجی میتواند راجع به هر چیزی باشد. یک نکته مهم در ایجاد نظر سنجی راحت و سهل الوصول بودن آن برای ارباب رجوع و نیز خودکار بودن آن برای خود مجموعه می باشد.این یعنی مشتریان به دلخواه و بدون دخالت یا تذکر یا حتی پیشنهاد و بر حسب میل خودشان در نظر سنجی شرکت کنند و خیلی هم راحت اینکار را انجام دهند و نیز همچنین نتیجه حاصل از نظر سنجی باید واضح و قابل نمایش روی نمودار باشد. راهکارهای زیادی وجود دارد اما دو راهکار اساسی که کاملا منطبق با شرایط ذکر شده باشند وجود دارد و با آزمایش آنها میتوان اطلاعات زیادی بدست آورد. که ما آنها را به صورت رایگان برای مشتریان فعال سازی میکنیم

راهکار اول

: برای اربابان رجوع در محل یا فروشگاه : در این روش فرض کنیم برای سه قسمت از مجموعه خود می خواهیم نظر ارباب رجوع مان را بدانیم-(برای مثال راجع به کارمندان و نوع پاسخ گویی و محصولات یا خدمات). کافی است برای هر قسمت در محل دید ارباب رجوع برگه ای با متنی مانند متن زیر قرار دهیم :
لطفا برای اعلام نظر خود راجع به این قسمت(قسمت مورد نظر) عدد مربوطه را به شماره ۱۰۰۰۲۰۰۰۴۲۸ پیامک کنید ۱−خیلی خوب ۲−خوب ۳−متوسط ۴−ضعیف ضمن تشکر از شرکت در نظرسنجی ، نتایج آن کمک شایانی به بهبود خدمات و اداره این مجموعه مینماید.نتایج نظرات شما عزیزان توسط شخص مدیر بررسی شده و بر حسب اولویت در دستور کار قرار خواهند گرفت. به کلیه عزیزانی که در نظر سنجی شرکت کنند بن کارت هدیه تعلق میگیرد . بدین ترتیب با کمک ارباب رجوع و بهبود امور یک پله از رقیبان شغلی خود جلو بزنید. و همه می دانیم راه پیشرفت ارائه بهترین خدمات بر حسب نظر مشتریان است. −−−−−−−−− همچنین سایر امکانات همین سامانه نظر سنجی بصورت زیر است : پنل ارسال پیامک کامل ارسال پیامک برای انبوه مخاطبان بصورت یکجا و برای شماره های دلخواه یا بانک اطلاعاتی ارائه شده شامل صدها هزار شماره بصورت دسته بندی شده و برای تمامی صنوف امکان ایجاد مسابقه برای خریداران یا ارباب رجوع و .... −−−−−−−−−−− سفارش آن را همین حالا از همین جا با پر کردن یک فرم کوتاه بدهید.

راهکار دوم

: برای ارباب رجوع بر روی شعبه الکترونیک (سایت اینترنتی مجموعه)و دقیقا مانند روش بالا، فقط میتوان علاوه بردرخواست ارسال پیامک یک فرم اینترنتی داشت که بازدید کننده در همان لحظه یک گزینه را انتخاب و نظر خود را ثبت کند. −−−−−−−−−−

تاثیر مسابقات در جلب توجه و نظر مثبت مشتریان بر همه سازمانها روشن است.تاثیر مسابقه در طول یک ماه بسیار جالب است.اگر محصولات یا خدماتی که شما ارائه میدهید با بسیاری از رقیبان یکسان است با راهکاری مانند مسابقه بسیاری از مشتریان بالقوه حتی کسانی که مشتری رقیب شما هستند را بسوی شما جلب کند.همچنین با قرار دادن بن تخفیف می توان آنها را ترغیب به شرکت در مسابقه کرد.شرایط نظر سنجی مانند شرایط ایجاد نظر سنجی می باشد..

اطلاع رسانی در مواقع خاص مانند اعیاد یا فروش های ویژه - برای مشتریانی که اطلاعات آنها را دارید یا استفاده از بانک اطلاعاتی ما شما بیش از صدها هزار شماره در دسته بندی مشخص برای همه صنوف و مراکز

  • در این بخش شما ابتدا یک سری کد را توسط فایل اکسل وارد سامانه می کنید ، در صورتی که کاربر یکی از این کدها را به سامانه ارسال کند کد ارسال شده توسط شخص به همراه شماره موبایل وی در سیستم ذخیره می شود و پیغام تنظیم شده برای کاربر ارسال می گردد ، همچنین در صورت ارسال کد اشتباه و همچنین کد تکراری نیز متن معین شده برای هرکدام به کاربر ارسال خواهد شد
  • علاوه بر متن های کلی مذکور میتوان برای هر کد نیز یک پاسخ اختصاصی نیز تعریف کرد
  • تمامی شماره موبایل ها و کدهای ارسال شده در سامانه ذخیره شده و به تفکیک قابل گزارش گیری می باشند
  • ایجاد سامانه کد خوان ، کارت گارانتی ، کارت قرعه کشی و....
  • ایجاد سامانه پاسخ بر اساس کد ، بدین شکل که کاربر با ارسال هر کد پاسخ مربوط به آن کد را دریافت می کند

ارسال بر اساس جنسیت و سن کاربران - برای مثال ارسال به پسران ۱۸ سال

برای ثبت و مکتوب کردن بسیاری از اطلاعات میتوان از این سامانه استفاده کرد. بدین ترتیب ارباب رجوع درخواست کوتاه خود را برای ما ارسال و در سامانه مکتوب میشود

میتوان از افراد واجد شرایط درخواست کرد تا اطلاعات و ایمیل خودشان را برای شما ارسال کنند تا از ترافیک درخواست بیش از حد در زمان استخدام جلوگیری کرد

با تنظیم سامانه میتوان کار یک منشی با پاسخ های مشخص را از آن انتظار داشت. بدین صورت که ارباب رجوع با فرستادن هر عددی میتواند پاسخ مشخصی دریافت کند

دقیقا مانند نظر سنجی

ارسال به یک منطقه مشخص دلخواه

به جمع بیش از ۲۰۰ مشتری ما بپیوندید

تازه ترین اخبار

  • Jan, 27

    فرم ثبت نام

    لطفا اطلاعات خود را با دقت پر کنید. بعد از بررسی اطلاعات شما با شما تماس میگیریم :  

    ادامه مطلب
    Jan, 26

    نمونه کارها

      کلینیک فیزیوتراپی تخصصی نصیری هتل ضیا اصفهان فروشگاه اینترنتی ابزارآلات انتخاب ممتاز چوب استارت آپ انرژی های نو انجمن بین المللی انرژی های تجدید پذیر تجهیزات جابه جایی سنگین نمونه کارخانه تولید قطعات نگین ولوو نمایندگی انحصاری سوزوکی نمایندگی انحصاری هیوندای مهندسی پزشکی آرمان پویا تجهیزات اوین رود آمریکا جی پی اس های raymarine […]

    ادامه مطلب
  • Jan, 24

    دریافت و ارسال فکس انبوه

    امکان ارسال و دریافت فکس انبوه به دو صورت وجود دارد : نرم افزار و سخت افزار نرم افزاری روش اول در روش اول بروی کامپیوتر مجموعه یک دستگاه فکس مودم به قیمت حدود ۵۰ هزار تومان نصب میشود و با تنظیم و نصب نرم افزار ها امکان دریافت و ارسال فکس با کامپیوتر دارا […]

    ادامه مطلب